Panorama Pałacu Biskupów Krakowskich

Jakiś czas temu, postanowiłem pojeździć po Kielcach i porobić zdjęcia miejscom, których do tej pory nie miałem okazji zobaczyć. Oczywiście była to już wieczorna pora, bo wtedy można robić ciekawe zdjęcia z dłuższym naświetlaniem. Efektem tej podróży jest poniższa panorama Pałacu Biskupów Krakowskich.




Do wykonania takiej panoramy używałem techniki, którą opisałem w innym poście (tutaj). Zdjęcia zrobiłem w formacie RAW, dzięki czemu można było wydobyć z nich wiele informacji. I tak o to powstała ta panorama, która osobiście bardzo mi się spodobała. Co prawda nie jest to idealne zdjęcie, ale cały się uczę nowych rzeczy i staram się podejmować kolejne wyzwania. W końcu praktyka czyni mistrza.

Wszystkie moje zdjęcia panoramiczne można zobaczyć tutaj.

Jeśli zainteresowała Cię moja praca i chciałbyś skorzystać w moich usług fotograficznych, to zapraszam do kontaktu.

Pages